Meld je gratis aan
nieuwe Zoom.nl app live © zoom, app, magazine

27 februari 2018, 12:03

De Zoom.nl app is vernieuwd. Voor het lezen van de digitale edities van Zoom.nl magazine en het laatste nieuws op het gebied van fotografie kun je nu terecht in de snellere en beter werkende app.

De vorige versie van de app was al aardig op leeftijd en werkte niet meer naar behoren, wat we ook van trouwe abonnees te horen kregen. Daardoor was het noodzakelijk een nieuwe app te produceren. Met de feedback die we ontvingen zijn we aan de slag gegaan en hebben deze nieuwe app gemaakt.

digitaal magazine voor abonnees

In de nieuwe app kan iedereen gratis de online artikelen van Zoom.nl lezen en deze ook opslaan. Daarnaast kunnen abonnees - door in te loggen met abonneenummer en postcode - alle edities van Zoom.nl magazine vanaf 2016 tot nu lezen. Ook de eerder verschenen videozines zullen binnenkort weer te lezen zijn in de app.

losse editie voor niet-abonnees

Niet-abonnees die edities los hebben aangeschaft kunnen deze ook in de nieuwe app weer gewoon downloaden.
Ben je geen abonnee dan kun je eenvoudig digitaal abonnee worden via de app, bijvoorbeeld via iTunes. Ook is het mogelijk losse edities aan te schaffen via de app.

download de app

Om de nieuwe Zoom.nl app te downloaden ga je naar de App Store voor iOS of naar Google Play voor de Android tablet of smartphone:
AppstoreGoogle Play

Reacties (21)

Om te kunnen reageren, moet je ingelogd zijn

 
kiarawillson92 op 25 september 2018 om 06:53

This app is really amazing and I have downloaded it and really having fun
penny saviour

pveenstra op 30 april 2018 om 12:23

Na een tijd de nieuwe app gebruikt te hebben, lukt mij 1 ding nog steeds niet. Hoe kan ik magazines verwijderen die ik gelezen heb? Dit om ruimte te besparen op de tablet en zo weet ik waar ik gebleven ben .

robvanempel op 14 maart 2018 om 05:18

Ik kan de app ineens niet meer opstarten, maakt het abonnement ineens een stuk minder interessant. Jammer dat er een nieuwe app moest komen, ik was best tevreden en dat ben ik nu niet meer. Als ik de App start geeft hij even het startscherm en daarna onmiddellijk "is gestopt". Normaal kun je dan nog op rapporteren drukken, maar de pop-up verdwijnt onmiddellijk uit beeld. Ik gebruik een Samsung Note 4.

RoosZ op 7 maart 2018 om 10:43

De app ziet er mooi uit en is prettig in gebruik op één ding na, namelijk: Heb je in de app een artikel, filmpje of wat dan ook aangeklikt, dan kun je als je daarmee klaar bent niet terug naar de app om iets anders te gaan bekijken. Er is nergens een knop of pijl te vinden waarmee je dat zou kunnen doen, althans niet op mijn iPad. Er zit dan niet anders op dan alles te sluiten en de app opnieuw te openen, en dat moet je dan dus doen na elk item dat je bekeken hebt. Niet handig!

Zie ik iets over het hoofd of doe ik iets verkeerd?

hanskl op 8 maart 2018 om 16:07

als het goed is, kunt je bovenin op een pijltje omlaag klikken om terug te gaan naar het overzicht

RoosZ op 9 maart 2018 om 07:44

Gevonden! Dank je wel Hans.

hanskl op 12 maart 2018 om 11:35

Fijn, als je nog een positieve review wil achter laten op de stores zou fijn zijn, dankjewel

Meluc op 6 maart 2018 om 20:59

Heerlijk die popups van Coolblue, ben je aan het lezen verspringt steeds je scherm omdat er zo nodig een reclameboodschap tussendoor moet komen. Ik ben abonnee dus wil ik daar niet lastig meegevallen worden

hanskl op 12 maart 2018 om 11:37

Beste Meluc, het niet tonen van de banners valt niet binnen het abonnement, dat zou de prijs ook flink hoger maken wat niet wenselijk is voor veel mensen

JTijsen op 6 maart 2018 om 15:35

oke dan is dat duidelijk, bedankt voor je oplossingen en werkse verder
groeten Joep

hanskl op 12 maart 2018 om 11:37

Graag gedaan, wil je eventueel een review achterlaten in de Store?

JTijsen op 2 maart 2018 om 13:20

Dag Hans,

Het werkt weer maar wat vreemd dat ik alles opnieuw moet downloaden. zijn ze dan van mijn Ipad verdwenen of komen ze er nu twee keer op??

hanskl op 6 maart 2018 om 14:43

ze waren inderdaad verwijderd

JTijsen op 28 februari 2018 om 17:29

ook als ik ingelogd ben moet ik alles opnieuw kopen, hoe los ik dat op?

hanskl op 2 maart 2018 om 00:03

beste JTijsen , als het goed is, moet alles weer werken, klopt dat?

widefoxy2 op 27 februari 2018 om 20:59

Hallo, blijkbaar is er iets mis met mijn abonnee. Sinds de upgrade naar de nieuwe app kan ik enkel het magazine van deze maand digitaal lezen. De vorige edities moet ik aankopen, wat niet de bedoeling is. Is dit een gekend probleem ?

hanskl op 28 februari 2018 om 09:26

om de edities te lezen moet je inloggen, daarna zou je alle edities moeten kunnen lezen

widefoxy2 op 28 februari 2018 om 17:38

Ik ben ingelogd met abonnee nr, maar toch kan ik enkel het huidige magazine gratis downloaden

widefoxy2 op 28 februari 2018 om 21:44

Goed nieuws, bij mij is het probleem opgelost. Ik kan nu terug alle magazines dowloaden.
Wellicht is de boodschap om even wat geduld te hebben.

hanskl op 12 maart 2018 om 11:38

Als je tevreden bent zou je dan een review willen achterlaten in de Store?

hanskl op 2 maart 2018 om 00:02

Het waren even wat opstartproblemen, maar als het goed moet alles weer werken.