212 keer bekeken
13

ik vroeg alleen maar..................................

18 augustus, 2025
gossie, heb je z贸'n dorst??????????? Hij kijkt me vals aan en zegt dan: "ja, hoezo, hebben jullie dan nooit dorst?"............................ nou vraag ik je! Wat een brutaliteit als ik gewoon iets vraag.... het lijkt de mensenmaatschappij van nu wel. Nog even en ik kan een oplawaai van hem krijgen met de vraag waar ik me in vredesnaam mee bemoei....................... flamingo's.... bah, ik haat ze...............馃槏
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

Komt voor in