Goed belicht, zij het dat het wit een ietwat uitgebeten indruk maakt. (kan aan mijn scherm liggen). Z/w is een goede en sterke keuze; de doortekening in
het zwart is fabelachtig goed. Vierkant is een kwestie van smaak, ik vind ook
dit een sterke keuze.
Groet, Rob
Opmerkingen