Zoom.nl
  • Ontdek
  • Nieuws
  • Magazine
  • Academy
InloggenRegistreren
Zoom.nl
OntdekkenGekozen door onsPopulairNieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dagGalerijenGroepenFotowedstrijden
Terug naar overzicht
De heide is geen heide meer… - … maar een gemengd veldboeket.  - foto door EllenEn op 16-08-2025 - deze foto bevat: nikon corporation, nikon z 7_2, nikkor z 70-180mm f/2.8, iso 125, diafragma ƒ/8, sluitertijd 1/125s, brandpuntafstand 70mm, natuurlijke omgeving, vegetatie, grasland, natuurlijk landschap, struik, ecoregio, plantengemeenschap, prairie, perceel, vlakDe heide is geen heide meer… - … maar een gemengd veldboeket.  - foto door EllenEn op 16-08-2025 - deze foto bevat: nikon corporation, nikon z 7_2, nikkor z 70-180mm f/2.8, iso 125, diafragma ƒ/8, sluitertijd 1/125s, brandpuntafstand 70mm, natuurlijke omgeving, vegetatie, grasland, natuurlijk landschap, struik, ecoregio, plantengemeenschap, prairie, perceel, vlak
178 keer bekeken
24
E

De heide is geen heide meer…

doorEllenEn
16 augustus, 2025
… maar een gemengd veldboeket.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

NIKON Z 7_2 (NIKON CORPORATION)
NIKKOR Z 70-180mm f/2.8
ISO 125 · ƒ/8 · 1/125s · 70mm
Flits uit
Categorie Landschap

Automatische tags

nikon corporation
nikon z 7_2
nikkor z 70-180mm f/2.8
iso 125
diafragma ƒ/8
sluitertijd 1/125s
brandpuntafstand 70mm
natuurlijke omgeving
vegetatie
grasland
natuurlijk landschap
struik
ecoregio
plantengemeenschap
prairie
perceel
vlak

Opmerkingen

Sorteren op
  • Nieuwste
  • Oudste
  • Meeste likes
of en discussieer mee!
j.bosch.01
10 maanden geleden
Dat was hier met veel grassen ...dit is wel leuk zo. Jannie
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Op de foto zie je de grassen wat verder naar achteren. Dit hoekje was wel erg vrolijk.
1
adzam149
10 maanden geleden
Ja, die kant gaat het wel op, maar ondanks dat toch een fraaie afbeelding. Gr. Henk
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Dankjewel Henk. We moeten gewoon anders leren kijken…
0
Edith.
10 maanden geleden
Wat een geweldige mooie plaatje! Ik kan bijna ruiken, hoe lekker is dat! Prachtige die kleuren! Ik hou van (gedroogde) veldboeket. Ik pluk dan maar een paar bloemetjes vanuit je foto :)
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Haha wat een leuke reactie Edith 😃 Pluk jij maar een mooi boeketje 💐 Slaap lekker 💤
0
marijke1234
10 maanden geleden
Prachtige hei landschap zo mooie om te zien mooie kleuren Groetjes Marij.
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Dankjewel voor je fijne reactie Marij
0
FredNoomen
10 maanden geleden
Heel mooi Ellen. Gr. fred
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Dankjewel voor je fijne reactie Fred
0
vlindersenmeer
10 maanden geleden
Ja, prachtig om te zien, mooie foto. Gr Frans
0
E
EllenEn
10 maanden geleden
Dankjewel voor je fijne reactie Frans.
0
Zoom.nl
Welkom op Zoom.nl, de grootste fotografie-community van Nederland! Je hebt dé plek gevonden om niet alleen je mooiste foto's te delen, maar ook om elkaar verder te helpen in de fotografie. Geef en ontvang waardevolle tips, feedback en misschien wordt jouw foto wel gepubliceerd in Zoom.nl magazine! Het is gratis (voor altijd) en iedere fotograaf is hier welkom.
Handige links
  • Adverteren
  • Disclaimer
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Partners
  • Help
  • Contact
Reshift
  • Kieskeurig
  • Computeridee
  • PCM
  • Computer!Totaal
  • Tips & Trucs
  • Mediatotaal
  • Techcafe
  • MacWorld
  • Lifehacking
  • Techpanel
  • Gamer.nl
  • Insidegamer.nl
  • Power Unlimited
  • Zoom Academy
  • Tech Academy
  • Vives
  • Linux Magazine
  • NLJUG
  • TEQnation
Reshift logo
© Reshift 2026 - Werken bij Reshift - Privacy- en cookiestatement