Zo, de vloer ligt 'er' weer klaar voor...
Je mocht vast een stukje zelf rijden nu er geen schade meer valt aan te richten. Zie daar de vlg. foto graag van!
Mooi al die verschillende energie technieken, wind, stroom en rode diesel, de boer laat het gelaten over zich heen komen, mooie sprekende foto.
gr. Klaas.
Opmerkingen