Tijdopname van een molen aan het Hoornse meer. Sluitertijd van 30 seconden en F8.
Als je goed kijkt kan je de beweging van de sterren zien (streepjes ipv stipjes)
Mooi gedaan. Ik zou de foto wat donkerder gemaakt hebben om de suggestie van maanlicht wat te versterken. De wazige wolken zijn mooi en de sterren inderdaad streepjes, zelfs bij 30 seconden al, leuk om te zien. gr. gerard
Opmerkingen