Dat is een echt flink gevulde akelei, heel anders dan die in mijn tuin heb gehad of in de natuur tegen kom. Mooie bloem en ook heel mooi op de foto gezet met deze scherptediepte en warme kleuren.
gr Ron
Eerlijk ik was ook verbaasd. Ik dacht dat ik een paarse had geplant? Onze tuin is pas aangelegd. Dus soms zijn er nog verassingen. Maar ja de natuur is altijd verrassend toch?
Opmerkingen