Je vraagt, net als bij je andere foto's, een eerlijke oordeel van andere fotografen.
Ik leg de vraag bij jou neer. Is deze foto geworden met wat je destijds voor het oog had? Meestal, na de foto te hebben gemaakt, of je kijkt in de zoeker/beeldscherm voordat je de foto hebt afgedrukt, heb jezelf het antwoord.
Je ogen en hersenen geven met andere zintuigen geheel andere informatie door, dan wat een foto doet. Althans voor de kijker dan. Een valkuil voor de maker. Voor jou was het een wandelroute vol: rust, plezier en schoonheid en was dit schuurtje voor jou iets bijzonders. Probeer altijd rustpunten in de foto te plaatsen. In de andere foto's van jouw waren die mooi aanwezig en was het kijken een plezierig avontuur. Hier is alles "dicht geslipt", wat mede is veroorzaakt door de harde schaduwen.
Hopelijk hebt u wat aan deze adviezen?
Mvg Robert
Opmerkingen