204 keer bekeken
11

Muziekles

Deze foto heb ik gemaakt n.a.v. een schilderij van Vermeer. Dit was in de Grote kerk in Overschie met natuurlijk licht. De kauwgombal is een grapje - deze tiener is ongeinteresseerd want ze heeft toch youtube om muziek te leren. In oktober geef ik hier een workshop op deze prachtige locatie.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

Gebruikte apparatuur

Fujifilm X-T3

Komt voor in