Ik ken het wereldmuseum.
Wordt het vanwege de herdenking in deze kleuren gezet?
Het museum mooi beeldvullend gefotografeerd.
Ik vind de maan een mooi extraatje in de foto.
gr Jeannet
Bedankt voor je reactie
Ja ik denk dat het voor die speciale dag de kleur groen heeft gekregen.
Net als de Erasmusbrug die ook groen was gemaakt.
Maar mocht dit niet kloppen hoor ik het graag
En het licht dat een maan lijk is het licht van een lantaarnpaal 😀
wauw wat een super prachtige foto en die groen kleur is mooie . ik vind het een mooie
herdenking aan het bomferment van Rotterdam van 14 mei
groetjes john
Opmerkingen