In beginsel een goede foto, heb wel wat moeite met dat grijze vlak wat eigenlijk licht zou moeten zijn........ er zijn grenzen aan dynamisch bereik, zelfs met jouw camera. Denk begrepen te hebben dat je het te licht vond, maar dit vind is geen mooie oplossing...
Groet, Rob
Ik gebruikte het diafragma 1.4 ( het was erg donker en ik moest uit de hand fotograferen ) ik had achteraf beter iso 6400 kunnen nemen en in Lightroom de reisonderdrukker kunnen gebruiken en een diafragma van 8 of 11. Je bent aan het wandelen en dan neem je te weinig tijd voor het nemen van de foto's.
Opmerkingen