Op zich wel een leuk doorkijkje, maar door de groothoekstand heb je wat last van perspectiefvertekening (kun je verhelpen in PS(P)). Misschien had het hier mooier geweest als je de toren iets meer naar links had gezet zodat die in het vrije stukje tussen de takken zou zijn gekomen. Gr. Eric
Opmerkingen