260 keer bekeken
30

De pot 2

De buitenkant met al die spiegelingen en dat aparte kunstwerk hier er voor vond ik wel mooi als vervolg van deze serie over het Depot van Boymans van Beuningen. Ik hoop dat jullie deze ook leuk gaan vinden, deze is dan nog wat gewoontjes maar de volgende zijn vast wat creatiever naar mijn idee. Bedankt voor alle leuke reacties op mijn eerste foto van deze serie, iedereen een fijn weekend toegewenst. groetjes Ron
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen