294 keer bekeken
33
De Pot 3
De Rotterdammers noemen dit bijzondere gebouw met een kwinkslag "de Pot" maar desondanks zijn het de trappen die het meeste mijn aandacht hebben getrokken met fotograferen. Hier dus een 2e trappenfoto maar wel heel anders dan die eerste lijkt me. Ik ben wel benieuwt wat jullie hiervan vinden. Een volgende wordt ook weer heel anders...
Bedankt voor de leuke reacties en waardering voor nr 2 uit deze serie.
groetjes Ron
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
Flitser uit, verplichte modus
Opmerkingen