Wat kan er beter? Waar moet ik op letten? Welnu:
In Photoshop rechtzetten; Iets van de linkerkant afhalen zodat je een vierkant overhoud; De zwarte rand weghalen, zo komen je foto's groter in beeld en dat kijkt wat prettiger; Prima in z/w - niets meer aan doen.
Last but not least: reageren bij je foto's op adviezen en tips.
Hartelijke groet, Rob
Rob, bedankt voor de tips.
Ik dacht dat ik hem had rechtgezet in Photoshop. Dus ik ben niet helemaal mee wat er moet rechtgezet worden. Ik heb de voorste muur gebruikt om recht te zetten.
Ik snap je opmerking over het vierkant. Ik zal dat zeker proberen.
Die zwarte rand is nog een oude gewoonte van mij. Die moet ik nog afleren.
Kijk dan nog maar eens goed naar de rechterkant...
De zwarte rand werkt waarschijnlijk erg goed bij geprinte foto's, maar op zoom maakt het alleen je beeld wat kleiner.
Vind ik zonde.
Opmerkingen