Zoom.nl
  • Ontdek
  • Nieuws
  • Magazine
  • Academy
InloggenRegistreren
Zoom.nl
OntdekkenGekozen door onsPopulairNieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dagGalerijenGroepenFotowedstrijden
Terug naar overzicht
Wachten - Een foto vanop vakantie - foto door BSchelkens op 29-05-2026 - locatie: Spanje - deze foto bevat: architectuur, spanje, nikon corporation, nikon d300, 18.0-200.0 mm f/3.5-5.6, iso 200, diafragma ƒ/9, sluitertijd 1/80s, brandpuntafstand 48mm, beeldhouwwerk, standbeeld, monochroomfotografie, monochroom, monument, steenhouwerij, houtsnijwerk, klassieke beeldhouwkunst, klassieke architectuur, opluchtingWachten - Een foto vanop vakantie - foto door BSchelkens op 29-05-2026 - locatie: Spanje - deze foto bevat: architectuur, spanje, nikon corporation, nikon d300, 18.0-200.0 mm f/3.5-5.6, iso 200, diafragma ƒ/9, sluitertijd 1/80s, brandpuntafstand 48mm, beeldhouwwerk, standbeeld, monochroomfotografie, monochroom, monument, steenhouwerij, houtsnijwerk, klassieke beeldhouwkunst, klassieke architectuur, opluchting
61 keer bekeken
6

Wachten

doorBSchelkens
Spanje
29 mei, 2026
Een foto vanop vakantie
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

NIKON D300 (NIKON CORPORATION)
18.0-200.0 mm f/3.5-5.6
ISO 200 · ƒ/9 · 1/80s · 48mm
Flits uit
Categorie Architectuur

Tags

architectuur
spanje

Automatische tags

nikon corporation
nikon d300
18.0-200.0 mm f/3.5-5.6
iso 200
diafragma ƒ/9
sluitertijd 1/80s
brandpuntafstand 48mm
beeldhouwwerk
standbeeld
monochroomfotografie
monochroom
monument
steenhouwerij
houtsnijwerk
klassieke beeldhouwkunst
klassieke architectuur
opluchting
Vraag van de fotograaf

Wat kan er beter? Waar moet ik op letten?

Opmerkingen

of en discussieer mee!
Ercede
8 dagen geleden
Wat kan er beter? Waar moet ik op letten? Welnu: In Photoshop rechtzetten; Iets van de linkerkant afhalen zodat je een vierkant overhoud; De zwarte rand weghalen, zo komen je foto's groter in beeld en dat kijkt wat prettiger; Prima in z/w - niets meer aan doen. Last but not least: reageren bij je foto's op adviezen en tips. Hartelijke groet, Rob
0
BSchelkens
8 dagen geleden
Rob, bedankt voor de tips. Ik dacht dat ik hem had rechtgezet in Photoshop. Dus ik ben niet helemaal mee wat er moet rechtgezet worden. Ik heb de voorste muur gebruikt om recht te zetten. Ik snap je opmerking over het vierkant. Ik zal dat zeker proberen. Die zwarte rand is nog een oude gewoonte van mij. Die moet ik nog afleren.
1
Ercede
8 dagen geleden
Kijk dan nog maar eens goed naar de rechterkant... De zwarte rand werkt waarschijnlijk erg goed bij geprinte foto's, maar op zoom maakt het alleen je beeld wat kleiner. Vind ik zonde.
1
Zoom.nl
Welkom op Zoom.nl, de grootste fotografie-community van Nederland! Je hebt dé plek gevonden om niet alleen je mooiste foto's te delen, maar ook om elkaar verder te helpen in de fotografie. Geef en ontvang waardevolle tips, feedback en misschien wordt jouw foto wel gepubliceerd in Zoom.nl magazine! Het is gratis (voor altijd) en iedere fotograaf is hier welkom.
Handige links
  • Adverteren
  • Disclaimer
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Partners
  • Help
  • Contact
Reshift
  • Kieskeurig
  • Computeridee
  • PCM
  • Computer!Totaal
  • Tips & Trucs
  • Mediatotaal
  • Techcafe
  • MacWorld
  • Lifehacking
  • Techpanel
  • Gamer.nl
  • Insidegamer.nl
  • Power Unlimited
  • Zoom Academy
  • Tech Academy
  • Vives
  • Linux Magazine
  • NLJUG
  • TEQnation
Reshift logo
© Reshift 2026 - Werken bij Reshift - Privacy- en cookiestatement