189 keer bekeken
16
c
De poort van de stad Rotterdam
doorcathrien
Vanmorgen deze compositie bewerkt volgens Stefanie Jung. Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
of en discussieer mee!
nelly-nolte
10 dagen geleden
heel geslaagde foto en ja, die lijn is zo weg.
gr. Nelly
1
c
cathrien
5 dagen geleden
Nelly bedankt voor je reactie en zo is het de lijn is zo weggewerkt. Groet Cathrien
0
JeannetteH
11 dagen geleden
Jij dacht..........wat Stefanie met New York kan, kan ik met Rotterdam.
Ik vind het heel goed gelukt!
Een leuke creatieve weergave van de Erasmusbrug met zicht op hoge bebouwing op de rechter Maasoever.
Maar.......bovenin de foto zie ik een horizontale lijn, door het verschuiven van de foto.
Die moet je echt nog even wegpoetsen.😉
En dan vind ik het een zéér geslaagde bewerking!!
gr Jeannet
1
c
cathrien
5 dagen geleden
Bedankt Jeannette voor je reactie maar vooral voor je opmerking. Groet Cathrien
0
Jan Ouwendijk
12 dagen geleden
Ik zit er nu al een tijd je naar te kijken en weet eigenlijk niet wat ik er van vind. Aan de ene kant levert het wel een interessant en levendig beeld op, maar aan de andere kant doet het het hoofdonderwerp, ofwel de brug, niet echt eer aan. Kijk ik naar je vorige bewerking volgens het zelfde principe, dan vind ik die veel sterker, omdat daar de beeldelementen elkaar niet verstoren, maar versterken. Blijf het lastig vinden en mogelijk kom ik, als ik er later nog eens naar kijk, tot een andere conclusie en doe ik je nu te kort.
Groetjes, Jan
1
c
cathrien
5 dagen geleden
Jan bedankt voor je reactie en ook hoe jij deze compositie beoordeelt . Groet Cathrien
0
BNN
13 dagen geleden
Ja ik vind het leuk, heb het ook eens gedaan..
Volgens mij een foto meerdere keren kopiëren
en dan steeds een stukje verschuiven...
Gaaf gelukt hoor, complimenten, foto is ook erg passend
om dat te doen..
Nieske
1
c
Komt voor in
door redactiezoom · 540 foto's
Opmerkingen