Ontdek
Nieuws
Magazine
Academy
Upload foto
Inloggen
Registreren
Ontdekken
Gekozen door ons
Populair
Nieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dag
Galerijen
Groepen
Fotowedstrijden
Terug naar overzicht
85 keer bekeken
4
Dit wordt hem
Benidorm
,
Spanje
30 mei, 2026
Het hoogste gebouw van Europa iedereen weer bedankt voorde leuke reactie's op mijn foto's
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen
Instellingen
Canon PowerShot SX70 HS
(Canon)
ISO 200 ·
ƒ/4 ·
1/80s ·
7.078mm
Flits uit
Alle foto informatie tonen
Categorie
Architectuur
Automatische tags
canon
canon powershot sx70 hs
iso 200
diafragma ƒ/4
sluitertijd 1/80s
brandpuntafstand 7.078mm
wolkenkrabber
dag
gebouw
hoogbouw
metropolitaans gebied
stedelijk gebied
stad
commercieel gebouw
metropolis
toren
Opmerkingen
Sorteren op
Nieuwste
Oudste
Meeste likes
Login
of
maak een account
en discussieer mee!
Santakees
14 dagen geleden
Heb je een appartement gekocht Wim, en ga je het hogerop zoeken 😄. Groet Kees
Daalm
18 dagen geleden
Dankjewel voor het delen Groet, Martin
Dodsi
19 dagen geleden
Jeetje, je zou er helemaal boven wonen om duizelig van te worden maar het uitzicht zal wel adembenemend zijn alleen 's avonds als het donker is lijkt me minder, dan zie je niks alleen zwart om je heen 🫢. Gr. Doris
MaryBruijn
19 dagen geleden
Waar is de charme van vroeger.......😒 Grt Mary
A
AnneliesV
18 dagen geleden
Op de grond😊
MaryBruijn
18 dagen geleden
Moet je niet omhoog kijken......🫣
jvriens
19 dagen geleden
mooi reclamebeeld
Opmerkingen