Prima architectuurfoto, ben het goeddeels eens met JanHouben, behalve dan de opmerking over een persoon. Ik vind dat de leuning rechts de symmetrie voldoende verstoort en daardoor de foto des te interessanter maakt.
Groet, Rob
Een mooie architectuurfoto van een metrostation in Lissabon.
Goed gekeken. Goede compositie en belichting.
Goed omgezet naar zwart-wit, mooie grijstinten.
Echter: ik mis eigenlijk een persoon op de roltrap die de symmetrie enigszins 'verstoort'.
Groet, Jan
Opmerkingen