100 keer bekeken
14
Pest
Als je in Hongarije bent, en de stad Boedapest aandoet, kan het niet missen, om het ( meest gefotografeerde ) Parlementsgebouw van Pest te fotograferen
Totaal wat anders van mijn hand!
Effies in het groot bekijken!
Heel erg bedankt voor de fijne reacties bij de vorige upload
Gr. Anna
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Opmerkingen