Dit geeft de burger moed.
Jullie reactie op mijn foto's, geeft in ieder geval niet aan,dat ik maar een andere hobby moet kiezen.
Zo wordt fotograferen steeds leuker.
Groetjes,
Johan
Heel mooi, vooral de weerspiegeling in het water doet het heel goed!
En dat mannetje of vrouwtje bij het hek, geeft deze foto net nog even iets extra's!
Wel jammer dat er dan weer zo'n reclamebord langs de kant staat!:(
Maarja, daar kan jij niks aan doen!
En mishouden is in dit geval geen optie!
Kort om een goed geslaagde foto!:)
Gr Jeannet
Opmerkingen