261 keer bekeken
0
S
Vuurtoren
doorShiva_zoom
7 januari, 2005
-
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
of en discussieer mee!
S
Shiva_zoom
21 jaar geleden
Is goed, ik ben benieuwd!
0
S
Shiva_zoom
21 jaar geleden
Dat kan en mag Chris. Tenslotte is elke beoordeling subjectief. En nee, ik maak standaard zeker geen geweldig goede foto's. Maar deze vuurtoren is iig wel zoals ik hem bedoeld heb. Of je de foto kan waarderen of niet is een kwestie van persoonlijke smaak.
0
Christi
21 jaar geleden
Dit kan idd. geen 'misser' zijn, zonder daar een bedoeling voor te hebben. We denken er kennelijk hetzelfde over Tineke:-). De compositie is gewoon zoals hij 'behoort' te zijn, en tja...ze weet wel wat ze doet vermoed ik..leuk juist, je dit soort vragen laten oproepen...Grt, Christi.
0
S
Shiva_zoom
21 jaar geleden
Heu... inderdaad Tineke. Zelf vind ik het een erg mooie sfeeropname. Heeft een aantal maanden als bureaublad achtergrond mooi zitten/staan/wezen :)
0
giesbers
21 jaar geleden
Dat 'ie onscherp is zal Shiva zelf ook wel gezien hebben....en dus met een bep. bedoeling geplaatst hebben (zeker gezien de kwaliteit van haar andere foto's!) Gr. Tineke
0
Komt voor in
S
door Shiva_zoom · 2 foto's
Opmerkingen