Ik vind het weer knap gemaakt.
Lees hieronder wat commentaren.............ik denk dat je al een heel eind komt met het aanbrengen van iets meer contrast.
Dan wordt de achtergrond vanzelf wat lichter en springen de blaadjes er beter en kleurrijker uit.
Hoeveelheid is natuurlijk weer een kwestie van uitproberen en smaak.
gr Jeannet
Je hebt de blaadjes mooi zwevend in beeld gebracht, de lucht erachter had wat blauwer gekund, is mijn mening .
Leuk om mee bezig te zijn Doris dat ME.
Groet Kees
Opmerkingen