Voor deze zomer nog nooit vlinders gefotografeerd... Maar gestimuleerd door Zoom en een buurman-vlinder-fotograaf op de camping toch geprobeerd! En... vlinders waren er te over!
Voor een eersteling is ie prachtig gelukt Klara; trouwens iemand die deze fladderaars als menigvuldig op de plaat heeft gezet, zou hier ook blij mee zijn! Geslaagd dus met prima kleuren en compositie. Ook de scherpte is gans OK. Complimenten. gr, Mich
Opmerkingen