Mooie foto, jammer dat de rechter vleugel net niet helemaal scherp is, maar verder is hij prima. De achtergrond vind ik niet zo storend.
Groetjes Alfred.
Nou, persoonlijk vind ik een achtergrond die nog duidelijk zichtbaar is wel mooi. De vlinder staat er echt bijzonder fraai op. Schitterende kleuren. Een heel goede foto. Groetjes Rob.
Je hebt een parelmoervlinder gefotografeerd. De achtergrond is zo, maar misschien heb je de mogelijkheid om die met jouw tekenprogramma dat wat te vervagen dan krijg je inderdaad wat meer accent op de vlinder. Het stoort mij niet. Het is een fraaie opname. rob
Opmerkingen