Ontdek
Nieuws
Magazine
Academy
Upload foto
Inloggen
Registreren
Ontdekken
Gekozen door ons
Populair
Nieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dag
Galerijen
Groepen
Fotowedstrijden
Terug naar overzicht
274 keer bekeken
2
Pestvogel
27 oktober, 2013
In de maretak snoepen ze graag van de besjes ieder jaar.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen
Instellingen
Gebruikte apparatuur
Canon EOS 7D
Alle foto informatie tonen
Categorie
Dieren
Tags
pestvogel
maretak
Bohemian Waxwing
Opmerkingen
Sorteren op
Nieuwste
Oudste
Meeste likes
Login
of
maak een account
en discussieer mee!
karlaa
13 jaar geleden
Wat is die super mooi, geweldig zeg !! Prachtopname !! Gr. Karla
GerbenYvon
13 jaar geleden
Ja stem.gr
marco1964
13 jaar geleden
Hoi Bernard, Ook dit is een hele mooie opname van deze prachtige vogel. Mooi close in beeld gekregen. Groeten, Marco
bernardstam
13 jaar geleden
Bedankt John!
John Jolink
13 jaar geleden
Prachtige vogel , mooie scherpe opname. Gr.John
Opmerkingen