Mooie foto van deze libel met fijne zachte kleuren.
Bij mij in de omgeving is dit een veel voorkomende libel, maar voor de rest van Nederland...zeldzaam!! gr. moon
Ja vrij zeldzaam dus haha! Ik dacht eerst dat het een gewone oeverlibel was, maar die heeft zwarte vlekken op de vleugels. Deze heeft meer roodbruin achtige vlekken op de vleugels.
Opmerkingen