Zoom.nl
  • Ontdek
  • Nieuws
  • Magazine
  • Academy
InloggenRegistreren
Zoom.nl
OntdekkenGekozen door onsPopulairNieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dagGalerijenGroepenFotowedstrijden
Terug naar overzicht
Winterkoninkje  - . - foto door Zoom1969 op 08-05-2026 - deze foto bevat: om digital solutions, om-1markii, leica dg 100-400/f4.0-6.3, iso 1250, diafragma ƒ/7.1, sluitertijd 1/1000s, brandpuntafstand 280mm, vogel, bek, gewervelde, vleugel, takje, winterkoninkje, veerkracht, carolina winterkoning, wilde dieren, huiswinterkoningWinterkoninkje  - . - foto door Zoom1969 op 08-05-2026 - deze foto bevat: om digital solutions, om-1markii, leica dg 100-400/f4.0-6.3, iso 1250, diafragma ƒ/7.1, sluitertijd 1/1000s, brandpuntafstand 280mm, vogel, bek, gewervelde, vleugel, takje, winterkoninkje, veerkracht, carolina winterkoning, wilde dieren, huiswinterkoning
88 keer bekeken
24

Winterkoninkje

doorZoom1969
8 mei, 2026
.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

OM-1MarkII (OM Digital Solutions)
LEICA DG 100-400/F4.0-6.3
ISO 1250 · ƒ/7.1 · 1/1000s · 280mm
8 · ontbekende flits waarde
Categorie Dieren

Automatische tags

om digital solutions
om-1markii
leica dg 100-400/f4.0-6.3
iso 1250
diafragma ƒ/7.1
sluitertijd 1/1000s
brandpuntafstand 280mm
vogel
bek
gewervelde
vleugel
takje
winterkoninkje
veerkracht
carolina winterkoning
wilde dieren
huiswinterkoning

Opmerkingen

Sorteren op
  • Nieuwste
  • Oudste
  • Meeste likes
of en discussieer mee!
Edith.
één maand geleden
WOW Anita wat mooi en scherp en niet te vergeten de geweldige mooie kleuren!
1
Zoom1969
één maand geleden
Super bedankt Edith voor je compliment 😊 Groetjes Anita
0
JeannetteH
één maand geleden
Wat mooi en wat leuk, zo net met het snaveltje open Je hebt hem letterlijk en figuurlijk heel mooi in het zonnetje gezet Mooi!!!! gr Jeannet
1
Zoom1969
één maand geleden
Bedankt voor je compliment Jeannet. Groetjes Anita
0
JanHouben
één maand geleden
Een mooie natuurfoto van een Winterkoninkje. Goede compositie, belichting en scherpte. Groet, Jan
1
Zoom1969
één maand geleden
Dankjewel Jan. Groetjes Anita
0
Fred-horst
één maand geleden
Prachtig hoe het licht precies goed valt. Misschien nog een klein stukje aan de onderkant croppen? Zodat het onderste takje buitenbeeld komt. Gr. Fred.
1
Zoom1969
één maand geleden
Bedankt voor je compliment en tip! Ik had het zelf niet gezien en opgelet😊 Groetjes Anita
0
Fred-horst
één maand geleden
Prachtig hoe het licht precies goed valt. Misschien nog een klein stukje aan de onderkant croppen? Zodat het onderste takje buitenbeeld komt. Gr. Fred.
0
A
AnneliesV
één maand geleden
Het licht valt precies goed. Mooie opname
1
Zoom1969
één maand geleden
Dankje ☺️ Gr Anita
1
Zoom.nl
Welkom op Zoom.nl, de grootste fotografie-community van Nederland! Je hebt dé plek gevonden om niet alleen je mooiste foto's te delen, maar ook om elkaar verder te helpen in de fotografie. Geef en ontvang waardevolle tips, feedback en misschien wordt jouw foto wel gepubliceerd in Zoom.nl magazine! Het is gratis (voor altijd) en iedere fotograaf is hier welkom.
Handige links
  • Adverteren
  • Disclaimer
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Partners
  • Help
  • Contact
Reshift
  • Kieskeurig
  • Computeridee
  • PCM
  • Computer!Totaal
  • Tips & Trucs
  • Mediatotaal
  • Techcafe
  • MacWorld
  • Lifehacking
  • Techpanel
  • Gamer.nl
  • Insidegamer.nl
  • Power Unlimited
  • Zoom Academy
  • Tech Academy
  • Vives
  • Linux Magazine
  • NLJUG
  • TEQnation
Reshift logo
© Reshift 2026 - Werken bij Reshift - Privacy- en cookiestatement