Ontdek
Nieuws
Magazine
Academy
Upload foto
Inloggen
Registreren
Ontdekken
Gekozen door ons
Populair
Nieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dag
Galerijen
Groepen
Fotowedstrijden
Terug naar overzicht
187 keer bekeken
29
Ik ben hier de baas
14 mei, 2026
Terug op zijn plek keek Mijnheer de Reiger, nogal arrogant, om zich heen. Dank voor de fijne reacties bij mijn vorige opname.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen
Instellingen
Canon EOS R8
(Canon)
EF70-300mm f/4-5.6 IS II USM
ISO 800 ·
ƒ/5.6 ·
1/5000s ·
300mm
Flits uit
Alle foto informatie tonen
Categorie
Dieren
Tags
blauwe reiger
dieren
vogels
natuur
vijver
Automatische tags
canon
canon eos r8
ef70-300mm f/4-5.6 is ii usm
iso 800
diafragma ƒ/5.6
sluitertijd 1/5000s
brandpuntafstand 300mm
vogel
water
wilde dieren
moerasgebied
moeras
waterloop
reflectie
zoetwatermoeras
meer
getijdenmoeras
Opmerkingen
Sorteren op
Nieuwste
Oudste
Meeste likes
Login
of
maak een account
en discussieer mee!
BNN
één maand geleden
Terug op z'n stekkie.. Mooie opname Doris, Longneck is ook wel een passende naam vind ik.. wel wat jammer dat het licht zo hard was.. Nieske
Dodsi
één maand geleden
Inderdaad, op dat moment wel. Toen we verder liepen werd het bewolkt 😞
BNN
één maand geleden
ja dat is altijd zo...😒
Santakees
één maand geleden
Het paaltje gevonden, mooi in deze eigenwijze houding vastgelegd. Groet Kees
pjhtheunissen
één maand geleden
Hij is op het hoogste paaltje gaan staan. Lijkt hij nog groter. Gr.Peter
Tanneke
één maand geleden
Op die plek heeft de reiger goed overzicht, leuke compositie zo met de nijlgans die net aankomt. Groetjes, Tanneke
ronab
één maand geleden
De gans houdt hier gepaste afstand.... leuke foto! gr Ron
arjovandijk
één maand geleden
Mooie serie van kunnen maken.
Meer opmerkingen tonen
Komt voor in
Dieren
door
Dodsi
· 567 foto's
Opmerkingen