Je hebt deze vogel goed in de vlucht weten te pakken. Echter er is iets in beeld dat me stoort, een soort wazigheid. Heb je de vogel misschien met een takje voor de lens gefotografeerd? gr. moon
Mooie feedback en terechte opmerking Moon. Klopt helemaal. De kiekendief is door een rietstengel gefotografeerd omdat ik laag bij de waterkant stond en deze vanaf het bovenliggende akker ineens kwam overvliegen.
Opmerkingen