Foto lijkt meer op een smeekbede naar wat koeler weer. Foto is prachtig van kleur en scherpte. Deze houding goed weten te fotograferen. Vergroot nog mooier. Groetjes.
Ach ook de dieren hebben last van de hitte die er ineens was. Zielig voor deze reiger, maar jij hebt er wel een mooie foto van kunnen maken!!! gr. moon
Opmerkingen