Foto is scherp en de Raaf heeft een goede houding. Ik vind het gemis van een stuk staart niet erg.. Het belangrijkste bij een vogel is in ieder geval de kop. Om een vogel helemaal op de foto te krijgen kun je het beste een liggende (landscape) foto maken. Ik moet wel zeggen dat je kwalitatief een goede foto met je GSM hebt weten te maken. Groetjes, Cora.
Opmerkingen