Och wat zaten ze toch op 'n kluitje, en het stonk er...
Volgens mij mogen ze wel 'ns updaten naar 2026.
Dank voor jullie reacties & waardering.
Lieve groeten, Marjon
Ik was er in geen 100 jaar geweest Kees, ik vond dat het stonk, en dat ze in kleine hokken zaten, het is in de 50 tiger jaren geopend, en nooit vergroot, denk ik... dat gevoel kreeg ik er door. Da's zeker jammer.
Lieve groet,
Opmerkingen