Daniek wat mij opvalt veel vogels staan er half op die kip van jou had wat mooier geweest helemaal erop was dit bewust ik zie dat jong gansje ook liever helemaal erop
Tok tok tok alweer een ei...............leuke portretfoto van deze kip
Voor een prima compositie gekozen, lekker scherp en de rest heeft je telefoon gedaan.........🤗
gr Jeannet
Opmerkingen