Leuk bedacht. Wat een telefoon tegenwoordig een mooie foto’s kan maken. Maar als je nog creatiever wilt zijn zou ik een spiegelreflexcamera kopen zodat je alle instellingen zelf kunt bepalen. Het begin is moeilijk maar het geeft je nog meer voldoening. Veel succes met fotograferen.
Groet John.
Opmerkingen