Viel mijn oog zo op en vond het een decoratief beeld waarbij de diagonale lijnen van bestek en tafelblad toevallig mooi in een lijn liggen,
Groetjes, Jan
Bestek wat niet voor het eerst gebruikt gaat worden.
Ligt inderdaad netjes in lijn met het tafelblad.
En ik zie dat het buiten mooi weer is.
Een mooie originele spontane foto !
gr Jeannet
Opmerkingen