Inderdaad een rustgevend plaatje!
Kan me wel een beetje vinden in het commentaar van Christi, maar toch.
Een mooie lucht op de achtergrond en als ik goed kijk zie ik nog een paar kokmeeuwen in het water!
Rechts een stukje eraf en de boten liggen uit het midden;)
Aan de bovenzijde zou je evt ook een stukje kunnen missen, dan hou je precies de mooie wolkenpartij over!
Gr Jeannet
Een foto die veel rust uitstraald, misschien wel ietwat te stylistich, mis wat 'spanning'..
Misschien komt het doordat de bootjes zo centraal in het midden 'liggen, en verder is er wmb. geen toevoeging zoals bv. een bijzondere lucht met wat rode avondschemering of derg.(beweging van mens of dier misschien,ik weet het niet exact, is pers.)
Maar dat is een kwestie van omstandigheden moment.
Grt, Christi.
Opmerkingen