Inderdaad, deze telefoon fografeert beter als mijn oude. Ik wandel jaarlijks een kleine 2000 km voordat ik ga ontbijten en neem dan geen camera met kwaliteitsglas mee, maar wel mijn telefoon. Soms spijt me dat, maar het leven bestaat vaak uit keuzes maken.
Opmerkingen