168 keer bekeken
25
Tulpjes
doorBNN
foto weer gemaakt met de Fisheye..
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
of en discussieer mee!
j.bosch.01
2 maanden geleden
Ik was in NW Beerta ...staan ook tulpen😉
Jannie
0
BNN
2 maanden geleden
Wij gaan altijd naar Uithuizen, zijn
kennissen van ons, drinken we daar gelijk weer eens een koppie koffie..☕☕☕
1
Santakees
2 maanden geleden
Origineel Nieske, dat is jou wel toevertrouwd, ik geniet ervan.
Groet Kees
0
lina-von-d
2 maanden geleden
Mooi hoe de tulpen afsteken tegen het blauw van de lucht fraai de zak in de compositie meegenomen Nieske .
Groetjes Lina
0
JeannetteH
2 maanden geleden
Deze foto is ook heel mooi, minder zichtbaar effect van de Fisheye.
Hoewel ik dat eigenlijk niet eens zo goed kan inschatten want ik ken de omgeving niet.😉
Het lijkt inderdaad alsof de tulpen op een heuvel staan.
Heel mooi, zo met die blauwe lucht er achter.
De zak hoort erbij, heb ik al gelezen..................maar, waar dient die voor?
En waarom laten ze die liggen, is dat een traditie of zo?
Ik zou hem dus uit onwetendheid even aan de kant gelegd hebben. 🙈
Kort om.........een mooie tulpenveldfoto!!
gr Jeannet
0
BNN
2 maanden geleden
Weet het niet precies, maar de bollen komen tussen 2 netten..
want als ze gerooid worden en er zitten geen netten tussen blijft er heel veel klei aan de tulpenbollen zitten en daar hebben ze veel werk van. De netten worden na het rooie schoongemaakt en hergebruikt...
zal dus iets met kleigrond te maken hebben denk ik...
0
JeannetteH
2 maanden geleden
Oké,.......het heeft dus wel degelijk een functie.
En als zodanig hoort het bij de bollenvelden en in je foto.
Helemaal duidelijk, dank je!
0
Opmerkingen