Hoe groter je de foto ziet hoe mooier hij is. Kleuren, diepte, belichting en compto zijn allen weer zoals het moet. De boot voegt net dat stukje surplus toe.
Groetjes Johan
Nou als deze foto niet scherp genoeg is ( bootje) dan weet ik het niet meer haha
Als ik zo'n mooie foto had gemaakt, had ik mijzelf een trofee gegeven!
Prachtig Robert!
Mooier kan (weer) bijna niet!
Opmerkingen