Dank je voor je reactie, Jan. De plaats waarop ik stond behoort tot de meest populaire fotopoints van Canada. Een cadeau van Moeder Natuur. Aan ons fotografen de opdracht om er iets extra's van te maken, naar onze eigen persoonlijke smaak. Voor mij was dat het meenemen van die boom aan de linker kant van de foto. Daarvoor moest ik wel 'n stukje hogerop klimmen. Dat was de moeite waard.
Met vriendelijke groet, Jan Korebrits.
Opmerkingen