De dreigende wolken komen er inderdaad mooi uit maar de belichting van de voorgrond (inclusief molen) zou een beetje beter mogen. Die vind ik echt te donker. De foto zal dan meer spreken en niet zo "plat" overkomen. Dit is erg gemakkelijk te corrigeren in je ontwikkelprogramma.
Hoi Gina,
Bedankt voor jouw feedback. Fotografie is natuurlijk subjectief, maar ik wilde toch even reageren. In mijn optiek is de belichting zoals die zou moeten zijn. Het (beperkte) licht komt van rechtsachter de molen. Als ik in Lightroom de schaduwen zou verhogen (of de belichting), dan vermindert automatisch het contrast en wordt het beeld platter. Bovendien is de voorgrond niet interessant, want je ogen zouden moeten leiden naar de molen en uiteindelijk de lucht. Als de voorgrond te veel belicht is, dan leidt dat alleen maar af.
Ik hoop dat je iets hebt aan mijn reactie.
Opmerkingen