of en discussieer mee!
Santakees
13 dagen geleden
Zo mooi dit, mooi de kleuren en fraai de groep in silhouet.
Groet Kees
1
robp_zoom
13 dagen geleden
Mooie en vrolijke foto. Je hebt wel hard aan de schuifjes getrokken, misschien te veel, ik twijfel. Maar ja, het spelen er mee is altijd leuk.
gr. Rob
1
GiWa
14 dagen geleden
Wat een lucht, wat een kleuren en reflecties.
Ik snap de dansende personen helemaal.
Mooi ook de lichtval door de jurk, denk ik, heen van de ene dame.
gr Gieneke
0
BNN
17 dagen geleden
Zo dat ziet er gezellig uit Peter..
Mooie opname van het uitbundig groepje
gemaakt tijden zonsondergang..
mooie vivid kleuren.
Nieske
1
Opmerkingen