BOFFERT Carla , Bij ons was het minder en nog niet donker dus niet echt top . PS was even op zoom voor het Westland Varend Corso dat dit weekend wordt gehouden . Morgen nog een dag . PS ook je andere foto s weer even gezien met de weelde van de klap rozen . Groeten en bedankt voor je reactie s en een fijne zondag Jos Dries
Opmerkingen