40 keer bekeken
9
Onweersbui
Nog even naar het strand geweest en deze foto vlakvoor een onweersbui genomen. daarna van het strand gevlucht want er waren bliksemlichten en enorme knallen. helemaal nat maar met een leuke ervaring en lekker afgekoeld.
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Opmerkingen