40 keer bekeken
6
Vatrop
Aller eerst hartelijk bedankt voor de mooie reacties en likes bij de vorige foto's.
Woensdag 24 2026 weer naar Vatrop geweest. Met de bedoeling foto's te maken als de paaltjes nog gedeeltelijk in het water staan met langesluitertijd voor gladgestreken water. Inplaats dat ik gelijk mijn laarsen had aangedaan. Was ik eerst gaan kijken tot hoever de paaltjes boven water stonden. Het zou pas om ongeveer 23:30u laagwater zijn. Dat ik eerst aan het kijken was. Stond het water nog het grootste gedeelte tot aan de dijk. Dus dacht heb nog even. Maar eenmaal mijn laarzen aan en terug. Was het water al behoorlijk terug getrokken. Dus moest ik een andere rij paaltjes nemen die nog wel in het water stonden. Maar kon niet meer vastleggen wat mijn bedoeling was. Dat ik vlakbij Wieringen was zag ik dat er een nevel hing. Was niet extreem maar toch kijken hoe dat uitpakt.
Canon EOS 80d
Canon EF 70-210mm
ISO100 F14.0 13"s 70 mm
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Opmerkingen