Ben het helemaal met Jadenienna eens, het lijkt (uitvergroot) wel een schilderijtje !
Ik had er zelf een kadertje omheen gezet, maar goed, da's persoonlijke smaak.
Voor de rest vindt ik het een mooie plaat, komt ook omdat ik aan Nyhavn erg leuke herinneringen heb ! ;)
Groet,
Richard
Opmerkingen