Nog eentje uit het prachtige Oostenrijk, deze keer van de Haldensee.
Geweldig warm die dag en géén wolkje aan de lucht, wat wel een beetje jammer was.
Canon 10-22EFs
Bijzonder fraaie plaat Ryamond !
Kano op de voorgrond erg goed gepositioneerd, doet het erg goed hier.
Contrasteer mooi met die blauwe lucht. Lekker helder water, fraaie spiegeling hierin..
Complimenten !
Groet, Ton
Op zich vind ik het helemaal niet jammer voor deze foto dat er geen wolkje aan de lucht was. Je ziet de strepen en met het bootje op de voorgrond en de spiegeling in het water, heb je helemaal geen wolken nodig. Heel mooi vastgelegd.
Gr Miranda
Opmerkingen