178 keer bekeken
0
c

Dagpauwoog

19 september, 2006
Mijn eerste redelijk gelukte marco van een dagpauwoog. Ikzelf ben er nog niet helemaal gelukkig mee, maar al het begin is moeilijk. Iemand nog bruikbare tips?
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen