korla, deze foto is gemaakt mijn mijn compact camera(panasonic fz5) in de macrostand. Bij een compact camera kan ik dan het diafragma niet aanpassen. Ik weet dus wel het hele diafragma verhaal maar dat was dus niet mogelijk met een compact camera. Was dit met een dslr gemaakt op F2.8 denk ik dat ik ook nooit dat ik zoveel scherptediepte had kunnen bereiken zoals op deze foto. Bedankt voor je reactie(en andere ook) en voor je stem!
Opmerkingen