Verscholen tussen het hoge gras met de witbalans op fluoriserend.
Over de compositie twijfel ik een beetje. Had ik meer ruimte moeten laten aan de rechterkant?
Totaal níks mis met deze prachtige foto Ellen! Ik vind juist helemaal niet dat je rechts ruimte mist. Perfecte compositie wat mij betreft en een prachtige foto!
Je twijfel komt misschien voort uit het feit dat de bloem een beetje naar rechts helt ipv naar links.
Dat wordt helemaal in evenwicht gebracht door wat er verder te zien is.
Met name dat kleine uitstekende bloempje aan dezelfde steel.
Dan de herhaling heel soft en subtiel, in de achtergrond.
Nee hoor, geen twijfel, ik vind het een top foto............ook de kleuren, gewaagd, maar zeer geslaagd!!
gr Jeannet
Opmerkingen